陳奕迅



其他:
陳奕迅 Medley (自制) 
陳奕迅 Medley in G (自制)


四季
傷信
淘汰
傾城
非禮
信任
碌卡
今日
積木
浮誇
伴遊
沙龍
苦瓜
綿綿
單車
內疚
阿怪
阿牛
黑洞
心燒
隨意門
時代曲
黑擇明
改造人
陀飛輪
重口味
孤兒仔
習慣說
反高潮
任我行
主旋律
可以了
無條件
K歌之王
最佳損友 
阿士匹靈
最後今晚
最冷一天
天下無雙
無人之境
然後怎樣
黃金時代
失戀太少
粵語殘片
一個旅人
愛是懷疑
大開眼戒
十面埋伏
張氏情歌
歲月如歌
七百年後
游離份子
落花流水
安守本份
明年今日
相信相依
與我常在
一絲不掛
現場直播
給愛麗絲
你的背包
富士山下
人來人往
因為愛情
失憶蝴蝶
不如不見
遠在咫尺
裙下之臣
阿貓阿狗
床頭床尾
衝口而出
一切還好
同舟之情(「家是香港」主題曲)
時光隧道
於心有愧
忘記歌詞
天下太平
不死傳說
打得火熱
起點 終站
月球上的人
不來也不去
愛沒有左右
抱擁這分鐘
愈想愈無謂
今天等我來
幸福摩天輪
幸福摩天輪(Swing ver.)
生命有幾好
全世界失眠
每一個明天
葡萄成熟時
我怕你不肯
夕陽無限好
明明就淘汰
寂寞奏鳴曲
你給我聽好
喜歡一個人
人生馬拉松
瑪利奧派對
我的快樂時代
我甚麼都沒有
太陽照常升起
當這地球沒有花
今天只做一件事
那一夜有沒有說
斯德哥爾摩情人
時光倒流二十年
一個靈魂的獨白
原來這裡沒有你
還有什麼可以送給你
那些讓你死去活來的女孩
1874
Aren't you Glad
Crying in the Party
Katrina
LET IT OUT
Lonely Christmas
Shall we talk
Sleep Alone

[鼓譜]
Lonely Christmas


31 則留言:

匿名 說...

點解無左粵語殘片...

Unknown 說...

想要c key嘅k歌之王

匿名 說...

最後晚餐呢

匿名 說...

請問有冇倒帶人生譜??

匿名 說...

唔該我想要愛情幼稚:)

匿名 說...

求遠在咫尺

匿名 說...

想問有D CHORD譜多數冇前奏同間奏,
咁自彈自唱可以點做..間奏冇理由一唱完CHORUS就接苛去架嘛..?

匿名 說...

阿貓阿狗 plz

匿名 說...

life goes on please :)

匿名 說...

plz 床頭床尾 plz

匿名 說...

我想要時光倒流二十年呀!THX^^

匿名 說...

路一直都在 求

匿名 說...

求 時光倒流二十年
http://www.youtube.com/watch?v=TC2zIszEXbM

匿名 說...

可唔可以比少見不怪既譜我???THX

匿名 說...

可唔可以出"於心有愧"?

Unknown 說...

唔該可唔可以寫 孤獨患者 plz

Unknown 說...

想要"多少" PLZ

Unknown 說...

跪求你給我聽好!!!!

匿名 說...

活著多好,thx,金曲,點可以無?

匿名 說...

告別娑婆,thx

匿名 說...

可唔可以整"阿牛"

匿名 說...

life goes on please!!!!

匿名 說...

阿牛

匿名 說...

求陳奕迅 病態三步曲的"防不勝防"

匿名 說...

求(不如這樣)

Unknown 說...

"防不勝防"

1 說...

人生馬拉松

Unknown 說...

愛是懷疑

Unknown 說...

求愛是一本書

Unknown 說...

陰天快樂 -陰天快樂

1 說...

求stranger under my skin

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地