Hardpack

6 則留言:

匿名 說...

可以整Hardpack 唉 嘅chord 譜嗎?

匿名 說...

跪求Hardpack 唉 chord 譜

匿名 說...

跪求Hardpack 唉 + 小喇叭 chord 譜

匿名 說...

自學咗半年,我認我係亂嚟嘅,不過希望polygon能夠執正我,點解會係Key G因為我係唱Key G嘅

Hardpack - 唉

G D Am7
()我認我是有點(怪) 怪在我自覺都(怪)
C D7
說話永被世間(曲)解 (不)懂表態

G D Am7
(看)著那暴漲磚(塊) 注定我沒有錢(買)
C D7
繼續每日上班 (屈)居 (血)寨

想過 改變我
改過 但看不到結果
一切 怎去再 來過

G D
我會認(作)過錯事太多 (我)永遠太懶惰
Am D7 C
(慣)性告訴我去(等) 不會突(破)
G D
氣數似缺(貨) 混亂又沒奈(何)
G D
我種植(灌)溉也沒結果 (到)結尾也肚餓
Am D7 C
(派)對我去過最(終) 總要獨(坐)
G C
懶每吋計(算) 口中煙圈(一)個
D G
(嘆)一口氣的(我)

我沒法做最罕有 最盡也是半優秀
似伴菜用那顆青豆 也像豉油
孝順我自覺不夠 我認我未去玩夠
繼續作樂每天飲酒 折壽

青年 一個我
中年時 時間消失太多
失竊 不再有來貨

我會認作過錯事太多 我永遠太懶惰
慣性告訴我去等 不會突破
氣數似缺貨 混亂又沒奈何
我種植灌溉也沒結果 到結尾也肚餓
派對我去過最終 總要獨坐
懶每吋計算 口中煙圈一個
嘆一口氣的我

世界太過殘酷 不過未會被馴服
聽厭你去提示我 不必管我
最怕成為奴僕 心跳像按日延續
只好 唉~~

我會認作過錯事太多 我永遠太懶惰
慣性告訴我去等 不會突破
氣數似缺貨 混亂又沒奈何
我種植灌溉也沒結果 到結尾也肚餓
派對我去過最終 總要獨坐
懶每吋計算 口中煙圈一個
快將消散的我

匿名 說...

副歌個D7改返做Em

匿名 說...

跪求Hardpack 小喇叭chord譜!!

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地