周國賢 星塵 [結他CHORD譜]




星塵 ! 有時第三步曲 !! 我用左成粒中先汁到出黎 ! 好好好正 ! 我一開始唔相信自己汁到 .... 

CD Version 係高 Live 半 Key :) 呢個係 CD Version :)
曲: 周國賢        詞: 小克       監: ?        Key:A#  4/4       Arranged by Rhodrhi

CAPO 3  - > 彈 G

G
終於 歸一了 合一的心跳 
   Am
從前的 往後的 已互相對調 
       D
神和經 說或聽 
                                         G
永生依歸一的法則裡 看本象宏渺 

Em                    Bm 
時份季度看穿 地正天圓 
C                     G  
真假虛實 共存內表
Am                     D             G  
恨愛無相斥 明暗恩怨分秒 對消 

C                D
萬世得我 只得我 在燃燒 
Em          D           G
圍著愛 獨看星塵被我照耀 
C              D           G     
卻只一個 難對比生與命玄妙 
G7                       C          D
靈魂在某天想要光 便有光 
Bm                    Em
白晝黑暗互分一方
         Am                 D             G     
別了一體的我們再分出雙方 


一哭 跟一笑 脈沖星呼叫 
Am
紅巨星 閉幕中 變白矮廢掉 
D
輪流轉 再自轉 
                                     G
看超新星收縮再爆開 聽黑洞狂嘯 

Em                    Bm
重蹈宇宙最初 密佈星羅
C                     G 
因果福禍 沒完沒了
Am                     D             G 
善惡藏心壁 塵世中再分曉 

C                D
萬世得我 只得我 在燃燒 
Em          D           G
圍著愛 獨看星塵被我照耀 
C              D           G     
卻只一個 難對比生與命玄妙 
G7                       C          D
靈魂在某天想要光 便有光 
Bm                    Em
白晝黑暗互分一方
         Am                 D             G     
別了一體的我和你分得出對方 

Am                           Bm
我分裂出眾生 毛孔肌膚血管心臟
C                                                   Em 
繁榮與蒼茫 平坦崎嶇 正反裡荏苒時光 
  Bb                                         G
忘掉對天際的仰望 忘掉每個自己 
                          A              A7                    D 
舊日我跟你 是源自那 神聖耀眼燦爛晨曦 

                     Am
和平在戰爭災難裡爭取 
                      D 
情感於興建繁囂中粉碎 

C                D
亂世得我 只得我 在煩擾 
Em          D           G
懷念你 面對傷亡沒法意料
C              D           G      
人際太冰凍 難以將溫與熱重召 
G7                       C          D
抬頭望晚空想見光 像有光 
Bm                    Em
幻變星宿誰在看 
         Am                 D             G     
念掛一體的我們思盼閃閃星光 
         C                 D                Bm        Em
別再依戀三次元挽手出征遠方 

          C
尚有時空驅使中失散 
     D                        G
穹蒼相擁後重逢自己 
 G7                  C          D
循環地愛出悲與喜
   Bm                   Em
回憶空間中找到你 
           Am               D                 G
在每維度驗證 群星中千億生死 

13 則留言:

匿名 說...

正呀!有埋solo chord更好

Unknown 說...

有時間一定會試 :)

匿名 說...

可唔可以執埋雪國?thanks~

Bobby 說...

正呀!!!!
呢首我好中意 之前都試過執 不過最後搞到成份譜係C#m F#m無限loop所以放棄左
good!!

Unknown 說...

雪國 Bobby 汁左啦 XD

匿名 說...

正爆!endy new song!!
但我想問下e手要點掃?

Unknown 說...

其實我一直講 , 就係掃法係好隨意 , 你隨心掃就得. ( 不過你要識幾個掃嘅pattern 先 , 再試下其他掃法,最好係聽live or 你聽cd 聽下個節奏就得 :) )

hiroshi 說...

請問有無個bridge 呢,謝謝
好奇一問,為何大家配chord時不配bridge呢 ?
(當然這是義務,有得彈不用配的我已經萬分感謝 :)

Hiroshi 說...

忘記了說謝謝 !! 呢首真的很好聽 !!

polygon結他友 說...

因為時間不多~~

Unknown 說...

有冇intro?

Unknown 說...

係CAPO2...?

Unknown 說...

CAPO2先係CD version

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地