男子組 林海峰 古巨基 梁漢文 蘇永康 鄭中基



曲:Eric Kwok / Jerald 詞:林海峰 Key:C 4/4



|C Fmaj7 |C Fmaj7 |C Fmaj7 |C Fmaj7
(一) (二)  (三) (四) (兄) (弟)  (打) (氣)

| C                      F
  ( )中環人收工除(呔) 黑皮鞋收埋
| Am                      G
  ( )穿新出經典複(刻) 七零年波鞋
| C                      F
( )湊夠腳約吓老友 (踢)吓波冇壞
| Am                              G
( )細個嘅老友到曬 ( )個個都肚腩大

| C                      F
( )新波衫波砵皮球(沖)出球場拉柴
| Am                              G
( )心情如小孩 ( )仲扮活潑通山嗌
| C                      F
( )波友一黐埋 ( )吹水懶灰諧
| Am                              G
( )三張幾通處派 佢(大)力射咗出界

|C   F  |Am  G
(身)邊靚女(走)曬 (我)額頭秃(鬼)曬
    | C          F
仲廿歲仔(咩) 嘥(氣)
    | Am                       G
你系咪要想(死) 想死你都(有)排

|C   F  |Am  G
車樓我點供曬 一身屁股的債
    | C          F
仲扮眼濕濕 扮曬嗡耷
    | Am                       G
但系我都冇錢 點借錢你還欠債

|C   F  |Am  G
( )老友咪(歎)氣 我點(幫)你 (ba)by
|C   F  
 ( )振振兩(臂) 拍拍背肌
|Am  G      |C  
 (打)氣 (ba)by 力要谷(起)
 F  |Am  G |C 
想(當)天可以(孩)子(氣) 未要孭(飛)
 F  |Am  G  
今(天)争争氣(男)子(組)靠(你)
|C   F  |Am  G | X2
死仔 嚟埋堆啦埋
死佬 玩得起玩埋
死仔包 争乜鬼金牌
一齊 跑唔完都跑埋

|C   F  |Am  G | X2
小球場 一班耆英 跑全場死捱
筲箕灣施丹大坑碧鹹狂打柴
踢兩吓個個斷氣 個個煙瘾大
老友記老過魯爾 對腳應砌去賣
|C   F  |Am  G | X2
呢班波 當打時期 羅小型球金牌
呢場全挽鞋 大啖白泡嘔得快
口水都幹埋 踩波車拗柴
乜筋都抽過曬 佢淨系打winning快
|C   F  |Am  G | X2
啤酒兩揸隊曬 身紀有得好快
系咪要修身 減肥
食藥再搣脂 姿整過小女孩
|C   F  |Am  G | X2
翻工我翻足曬 我份人工減曬
又未到炒得 未算死得 就算炒
最多早退休 暢遊世界

|C   F  |Am  G
( )老友咪(歎)氣 我點(幫)你 (ba)by
|C   F  
 ( )振振兩(臂) 拍拍背肌
|Am  G      |C  
 (打)氣 (ba)by 力要谷(起)
 F  |Am  G |C 
想(當)天可以(孩)子(氣) 未要孭(飛)
 F  |Am  G  
今(天)争争氣(男)子(組)靠(你)

|C   F  |Am  G | X2
細個大家執波很快
個個大把潇灑走上街
球場維記 行行企企
平台訓覺 魚翅我食到飽曬
|C   F  |Am  G | X2
要買合金爸爸即買
細個話之當街小個解
童年時你 童年時我
聯群結拜 成個世界我玩曬
|C   F  |Am  G | X4
老友咪放棄 放都嘥氣 baby
振振兩臂 拍拍背肌
打氣 baby 用腦谷起
一班啤酒肚在喘氣 大曬腹肌
波波交俾你男子組靠你
|C   F  |Am  G | X4
老友我撐你 我梗幫你 baby
振振兩臂 拍拍背肌
打氣 baby 射到飛起
今天點可以話之理 仲放飛機
争番一口氣男子組靠你

沒有留言:

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地