Polygon十大結他譜投票活動2012結果公佈










2012度 

2012 PolyGON Best 10 Guitar Tab 


年度之結他譜,由你的一票彈起!

2012年度十大我最喜愛結他譜排行榜
2012 PolyGON Best 10 Guitar Tab 


得獎名單公怖:


2012年度《十大我最喜愛結他譜》

 第1位 《小伙子》Supper Moment 
 作曲: Supper Moment 填詞: Supper Moment

 (Arranged By Kermit Tam)

 第2位 《最後晚餐》Supper Moment 
 作曲: Supper Moment 填詞: Supper Moment

 (Arranged By Kermit Tam)

 第3位 《到此為止》連詩雅
 作曲: 周柏豪 填詞: 林若寧

 (Arranged By Kermit Tam)
 
 第4位 《年少無知》TVB
 作曲: 黃貫中 填詞: 林若寧

 (Arranged By Kermit Tam)

 第5位 《我不願讓你一個人》五月天
 作曲: 冠佑.阿信 填詞: 阿信

 (Arranged By Kermit Tam / Zeta Lau)

 第6位 《P.S. I LOVE YOU》Supper Moment 
 作曲: Supper Moment 填詞: Supper Moment

 (Arranged By Kermit Tam)

 第7位 《圍城》Kolor
 作曲: 羅灝斌@Kolor 填詞: 劉卓輝

 (Arranged By Kermit Tam)

 第8位 《陽光燦爛的日子》周國賢
 作曲: 周國賢 填詞: 林若寧

 (Arranged By Kermit Tam)

 第9位 《時差》Kolor
 作曲: Michael Chu 填詞: 梁栢堅

 (Arranged By Kermit Tam)

 第10位 《突然好想你》五月天
 作曲: 阿信@五月天 填詞: 阿信@五月天

 (Arranged By Kermit Tam)


2012年度PolyGON《我最喜愛結他男歌手》
 金獎  陳奕迅
 銀獎  周國賢
 銅獎  周杰倫

2012年度PolyGON《我最喜愛結他女歌手》
 金獎  連詩雅
 銀獎  薛凱琪
 銅獎  盧凱彤

2012年度PolyGON《我最喜愛結他組合或樂隊手》
 金獎  Supper Moment
 銀獎  Kolor
 銅獎  五月天



恭喜所有得獎歌手
嚟緊PolyGON會繼續努力,出更多大家喜愛的結他譜!
多謝大家支持!下年見。

沒有留言:

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地