周國賢 離魂記(未派台嘅歌) [結他CHORD譜]




我決定要同Bobby 一齊汁晒周國賢嘅Chord 出黎 XD
未派台嘅歌 , 係 Moov Live 度嘅新歌 ,得Trailer . 
我上Moov買左佢Live 啲歌 , 不過好快有 , 汁定先 

呢首歌汁左20分鐘 , 真係好好聽 :)


CD Version 係高 Live 半 Key (後面個part都係升到A key ) :) 我呢個係 CD version :)
唱:周國賢      曲:周國賢     詞:梁栢堅      編:?   Key: F  4/4    Arranged by Rhodrhi


CAPO 3

E         B              C#m    G#m         A       
床邊 大家不知所措   似聽到了惡耗
  G#m C#m   F#m          B           
病危的我       一刻見光 
            E     G#            C#m        G#m         A      E
如雷似電 立即丟低軀殼  我掙出了靈魂 願有人 
F#m           B
能傳話共你講 

E         B     C#m    G#m         A         E  
要放得開 愛是註定這生 令你死去活來 
F#m           B        E       G#
緣來緣盡 那位又開始再等待 
C#m         B        A      G#m    C#m
埋下昨天墓誌銘 下一位 總會跟著來 
F#m      B   E
不放下不能愛 

E         G#              C#m    G#m         A        
人間 日子匆匆的過 你找到了情人 
  G#m C#m   F#m          B        E 
但誰知道 他竟會把別個寵幸 
 G#            C#m    G#m         A        E    
極不忍心的我 如常在夢裡 一再光臨 
F#m           B 
來傳話共你講 

E         B     C#m    G#m         A         E   
要放得開 愛是註定這生 令你死去活來 
F#m           B        E       G# 
緣來緣盡 那位又開始再等待 
C#m         B        A      G#m     C#m 
你沒發現 靈魂在你身邊 把你都覆蓋 
F#m      B   E    E7
不過外殼變塵埃 

A         B       G#m      C#m
你應婚 再悔婚 輪流還清愛恨 
Bm              G#m           A
若然我有軀殼 你定會再屬於我 



E         B     C#m    G#m         A         E  
要放得開 愛是註定這生 令你死去活來 
F#m           B        E       G#
緣來緣盡 那位又開始再等待 
C#m         B        A      G#m     C#m 
陪伴那位直至死 才發現是錯愛 
F#m            B
錯配的色彩 

   F    C    Dm     Am                  Bb         F    
要放得開 看著你在這生   為愛死去活來
   Gm             C            F         A 
你或有日白髮蒼老 亦會等待
 Dm          Am     Bb            F 
到下世再復來 人雖走 情都在 
Gm       C       F
在星光繾綣間轉載 

23 則留言:

Bobby 說...

中伏:0)
我成個禮拜之前都執左 不過我想等埋有片先放 結果比你搶先一步:(

Bobby 說...

不過呢首真係呢個moov live我最中意 真係好正XD

Bobby 說...
此留言已被作者移除。
Bobby 說...

btw 最後果段應該係F#key (如果capo1)

polygon結他友 說...

BOBBY你的version有無好大分別??我可以同時放兩個version係同一page~~

Bobby 說...

我係無capo version 不如我save做草稿擺上黎

Unknown 說...

係 G 阿 , 你聽一次啦 Bobby XDD

Unknown 說...

信我啦 !!:)

Bobby 說...

you mean 原key係G定夾完capo係G先? XD

Unknown 說...

Capo 1 -> G ....
Bobby 同你私聊OK ?

Bobby 說...

ok~

匿名 說...

嘩,e手正呀!!
moov live有唱到!

polygon結他友 說...

哈哈!!!!

steven 說...

A (E) G#m C#m
你應婚 再悔婚 輪流還清愛恨
(F#m) G#m A
若然我有軀殼 你定會再屬於我


會唔會好D??

HANG1104 說...

CAPO2 下話?

hang1104 說...

條trailer睇就係
E G# C#m B A E F#m A E x2 sosad
有無全首?

hang1104 說...

E G# C#m B A E F#m B E x2 先岩

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...

Trailer 係last 升key part , 唔係verse . 加上Endy 啲live 成日轉 , 你知道咩係relative minor 就知道汁chord 好難100% 同果singer一樣 , endy 有時 live 次次到唔同 so ... you know :)

匿名 說...

Better? did it base on CD version


Cap: -1 Key: Gb


G D Em Bm C
床邊 大家不知所措 似聽到了惡耗
Em/B C D
病危的我 一刻見光
G D Em Bm C Em
如雷似電 立即丟低軀殼 我掙出了靈魂 願有人
C D
能傳話共你講



G D Em Bm C Em/B
要放得開 愛是註定這生 令你死去活來
C D G D
緣來緣盡 那位又開始再等待
Em Bm C D
埋下昨天墓誌銘 下一位 總會跟著來
Am D G
不放下不能愛

G D Em Bm C
人間 日子匆匆的過 你找到了情人
Em/B C D
但誰知道 他竟會把別個寵幸
G D Em Bm C Em
極不忍心的我 如常在夢裡 一再光臨
C D
來傳話共你講

G D Em Bm C Em/B
要放得開 愛是註定這生 令你死去活來
C D G D
緣來緣盡 那位又開始再等待
Em Bm C D
你沒發現 靈魂在你身邊 把你都覆蓋
Am D G
不過外殼變塵埃

C D Em Bm
你應婚 再悔婚 輪流還清愛恨
Bm C Am D G
若然我有軀殼 你定會再屬於我



G D Em Bm C Em/B
要放得開 愛是註定這生 令你死去活來
C D G D
緣來緣盡 那位又開始再等待
Em Bm C D
陪伴那位直至死 才發現是錯愛
Am D G
錯配的色彩


A E F#m C#m D F#m
要放得開 看著你在這生 為愛死去活來
D E A E
你或有日白髮蒼老 亦會等待
F#m C#m D F#m
到下世再復來 人雖走 情都在
D E A
在星光繾綣間轉載

匿名 說...

http://www.youtube.com/watch?v=y2wI4Pzx-mc
出左啦

匿名 說...

版主 你個應該係E KEY WO........

匿名 說...

離魂記 周國賢Capo 1

F C Dm Am Bb
床邊 大家不知所措 似聽到了惡耗
Am Dm Gm C
病危的我 一刻見光
F A Dm Am Bb F
如雷似電 立即丟低軀殼 我掙出了靈魂 願有人
Gm C
能傳話共你講

F C Dm Am Bb F
要放得開 愛是註定這生 令你死去活來
Gm C F A
緣來緣盡 那位又開始再等待
Dm C Bb Am Dm
埋下昨天墓誌銘 下一位 總會跟著來
Gm C F
不放下不能愛

F A Dm Am Bb
人間 日子匆匆的過 你找到了情人
Am Dm Gm C F
但誰知道 他竟會把別個寵幸
A Dm Am Bb F
極不忍心的我 如常在夢裡 一再光臨
Gm C
來傳話共你講

F C Dm Am Bb F
要放得開 愛是註定這生 令你死去活來
Gm C F A
緣來緣盡 那位又開始再等待
Dm C Bb Am Dm
你沒發現 靈魂在你身邊 把你都覆蓋
Gm C F F7
不過外殼變塵埃

Bb C Am Dm
你應婚 再悔婚 輪流還清愛恨
Gm Am Bb Am Bb
若然我有軀殼 你定會再屬於我



F C Dm Am Bb F
要放得開 愛是註定這生 令你死去活來
Gm C F A
緣來緣盡 那位又開始再等待
Dm C Bb Am Dm
陪伴那位直至死 才發現是錯愛
Gm C
錯配的色彩

G D Em Bm C G
要放得開 看著你在這生 為愛死去活來
C D G B
你或有日白髮蒼老 亦會等待
Em Bm C G
到下世再復來 人雖走 情都在
Am D G
在星光繾綣間轉載

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地