野仔 你知道我在台北等你嗎? [結他chord譜]



Easy Version = 比啲唔識/熟Barre Chord嘅新手睇 ~ ( No Barre Chords )
最低有大眾嘅Normal Version (相信彈到嘅人嘅程度應該唔洗括號 ~ )

{  P.S. 呢首歌係我第一幫呢一個Website 汁 , 請多多指教 ! 如果有咩汁錯記住comment番我 , 因為我都只係一個玩左唔夠一年嘅新手 :) Thank You and Enjoy ! }

曲:chris  詞:jim   編曲:adrian chan     Key: F      4/4      Arranged By Rhodrhi Young

Easy Version :


CAPO : 5  Play : C   



( )不知不覺回到台北
G
( )舊事又要一一憶記
F                              Dm       G
( )你話愛我別走 後來 (只)得回(味)
Em
( )一天一點愛戀的甜味
Am
( )你是如此難以忘記
F                              Dm    G       C    
( )到最尾我還是會寂寞(退)出(便)放(棄)  

             E   Am

太多嘆(息)~ (  )
 F
(當)我知道你們相愛
G
(下)雨天偷偷哭泣
           Em     A
你講過(的) ~ (~ )
F
(天)天多苦也願意
Dm
(明)天我要嫁給你
           G       
但已忘(記) ~

C                                          Em

(很)愛很愛你 是你 我懷念的寶(貝)
F                                           G
(世)界大了我要我們在一(起)
Am   Em  F             C          
(成)長(裡) (最)重要的(變)知已
Am    Em     F                 Dm         G       C
(回)憶(裡) 通(通)過去 (至)少(還)有(你)

我這角色

應不應該安靜走開
但我卻在雨中等你
你講過的
不能說你秘密了
回到過去再不要
我吻別你

很愛很愛你 是你 我懷念的寶貝

世界大了我要我們在一起
成長裡 最重要的變知已
如果愛 你知道 我在等你嗎?

神呀救救我吧你是最好的寶貝

開不了口從頭和我在一起
誰跟你 最後會超過知己
台北裡 十七歲 那年的雨季
遺下了氣味

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Normal Version : 


Play F


F

不知不覺回到台北
C

舊事又要一一憶記
Bb                      Gm      C
你話愛我別走 後來 只得回味

Am
一天一點愛戀的甜味
Dm

你是如此難以忘記
Bb                         Gm   C   F
到最尾我還是會寂寞退出便放棄

           A    Dm
太多嘆息 ~ ~ ~

Bb
當我知道你們相愛

C
下雨天偷偷哭泣

          Am      D
你講過的 ~ ~ ~ ~

Bb
天天多苦也願意

Gm
明天我要嫁給你

         C       C7
但已忘記

F                                       Am
很愛很愛你 是你 我懷念的寶貝

Bb                        C
世界大了我要我們在一起

Dm   Am   Bb         F      
成長裡 最重要的變知已

Dm   Am    Bb     Gm   C        F
回憶裡 通通過去 至少還有你

我這角色
應不應該安靜走開
但我卻在雨中等你
你講過的
不能說你秘密了
回到過去再不要
我吻別你

很愛很愛你 是你 我懷念的寶貝
世界大了我要我們在一起
成長裡 最重要的變知已
如果愛 你知道 我在等你嗎?

神呀救救我吧你是最好的寶貝
開不了口從頭和我在一起
誰跟你 最後會超過知己
台北裡 十七歲 那年的雨季
遺下了氣味

3 則留言:

Unknown 說...

http://poliwrathguitar.blogspot.hk/2012/05/blog-post_25.html

Unknown 說...

咩事 ?

polygon結他友 說...

見你post的link都有同一首歌的譜,若你不介意我可以轉載你的譜,放在同一頁供大家參考

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地